Polak / urodzony w 1982 roku / Poznaniak / Ojciec dwóch córek / pasjonat sportów motorowych w 110% /
Od 2001 roku startowałem w imprezach rajdowych rallysprint. W 2013 przyszedł czas na realizacje największych marzeń czyli zdobywanie umiejętności, doświadczenia i laurów w wyścigach samochodowych. Pod koniec 2015 roku i po zdobyciu dwóch tytułów Wyścigowego Mistrza Polski postanowiłem zmienić dyscyplinę na Rajdowe Mistrzostwa Polski Samochodów Terenowych i postawić sobie kolejne cele do osiągnięcia przed 2020 rokiem!
Sportem motorowym interesowałem się od dziecka, natomiast pierwszy swój start odbyłem dzięki mojemu przyjacielowi Marcinowi Piątkowi, z którym do dnia dzisiejszego się ścigam. Wystartowaliśmy w 2001 roku w zawodach organizowanych na torze Poznań na „dwie nogi” jego fiatem 126p.
Kariera Wyścigowa 2015 -> zdobycie tytułu Mistrza Polski w HOUR RACE! oraz V-ce Mistrzostwa Wyścigowe Samochodowe Mistrzostwa Polski w klasie 5 BMW IS CUP
Kariera Wyścigowa 2014 -> zdobycie tytułu Mistrza Polski w WSMP !
Sezon 2014 -> Wyścigowe Samochodowe Mistrzostwa Polski w klasie 5. W ośmiu rundach sezonu: 4 zwycięstwa / 2 drugie miejsca / 1 trzecie miejsce
Sezon 2014 -> Mistrz FOLKRACE Oponeo Cup -> 4 zwycięstwa w pięciu rundach, oraz jedno drugie miejsce
Kariera Wyścigowa 2013->
Sezon 2013 -> 4 zwycięstwa w BMW IS CUP
Kariera SUPERSPRINT/KJS (12 zwycięstw)/ BMW-CHALLENGE (11 zwycięstw) / 2001-2012
Sezon 2012 (5 zwycięstw) -> Mistrz BMW-CHALLENGE indywidualnie / Zespołowy Mistrz BMW-CHALLENGE
Sezon 2011 (2 zwycięstwa) -> v-c Mistrz BMW-CHALLENGE indywidualnie / Zespołowy Mistrz BMW-CHALLENGE
Sezon 2009 (4 zwycięstwa) -> Mistrz AB-CUP / Zespołowy Mistrz BMW-CHALLENGE / V-c mistrz BMW-CHALLENGE indywidualnie
Sezon 2008 -> 1 zwycięstwo
Sezon 2006 -> 2 zwycięstwa
Sezon 2005 -> 3 zwycięstwa
Sezon 2004 -> 5 zwycięstw
Sezon 2003 ->1 zwycięstwo
W skrócie: kupiłem swojego fiata 126p, potem następnego, następnie była przygoda z Citroenem AX SPORT i w końcu trafiłem do rzeszy fanów BMW (BMW 318is, a następnie BMW E36 328i potem BMW M3 E36 aby na końcu wrócić do BMW 318is i prawdziwe wyścigi torowe w cyklu BMW IS CUP)