Sezon wyścigowy 2014
Rzeczywistość kontra ambicja i marzenia – czy uda się wystartować w ostatniej rundzie WSMP ?
Do ostatniego weekendu wyścigowego pozostał miesiąc. Po podsumowaniu ostatnich zawodów niestety zderzenie z rzeczywistością stawia mój start w ostatnich dwóch rundach pod znakiem zapytania. Planując start myślę o walce o czołowe pozycje i utrzymanie, najwyższej lokaty. Nie da się jednak tego wykonać bez budżetu, który się całkowicie skończył. Wpadłem zatem na pomysł aby podzielić się swoją wiedzą lub zaproponować niezapomniane doświadczenia torowe dla osoby / firmy, która wesprze mój start w ostatnich dwóch rundach.
Co jest potrzebne do ukończenia sezonu :
MINIMUM : 2 zestawy opon pucharowych / wpisowe na ostatnią rundę
OPTIMUM : 2 zestawy opon pucharowych / wpisowe na ostatnią rundę / paliwo
MAXIMUM : 2 zestawy opon pucharowych / wpisowe na ostatnią rundę / paliwo / opłacenie obsługi
Na wszystko oczywiście FV
Co w zamian:
DLA ZAINTERESOWANYCH TECHNIKĄ JAZDY ( licencja / badania ): po sezonie przed pierwszym całodniowym treningiem spotkanie przy małym piwie i onboardach -> opis techniki jazdy / linii toru itp. Następnie w dzień treningowy -> przewiezienie na prawym fotelu w moim samochodzie z opisem jazdy, następnie instruktarz chętnego kierowcy (licencja musi być wyrobiona i badania również).
DLA ZAINTERESOWANYCH SPORTEM MOTOROWYM (bez licencji): Dzień treningowy -> TAXI wyścigowe na prawym fotelu w moim samochodzie z opisem jazdy i ekstremalnymi doznaniami. -> niezapomniane doświadczenie wyścigowe.
Start w zwodach typu SUPER OES / BMW CHALLENGE w roli pilota – niezapomniane doświadczenie rajdowe.
Jeżeli będzie ktoś zainteresowany- zapraszam do kontaktu!
Dodaj komentarz