Starty w 2005
Starty w 2005 – Mateusz Bartkowiak
II i III Runda Rajdowych Mistrzostw Torunia – MINIMAX (17-18.04.2005)- Załoga Mateusz Bartkowiak / Sławomir Gałecki odnosi podwójne, a nawet potrójne zwycięstwo, wygrywając obie rundy w klasie oraz zdobywając puchar za najdłuższy skok na hopie w rundzie niedzielnej. Zawodu cechowały się wyjątkowo miłą atmosferą. Mateusz ze Sztajfolem przyjechali do Torunia dzień wcześniej, nocka spędzona na przednich siedzeniach Fiata Uno zaowocowała dobrą kondycją przed startem na następny dzień. Podziękowania dla Sławka „Sztajfola” za zachowanie zimnej krwi na prawym:)
Podwójne zwycięstw w klasie 126p
III eliminacja PPAiK – Rajd Wyzwolenia Poznania (19.03.2005)- Klasa markowa Fiata 126p bardzo mocno obstawiona. Załoga Mateusz Bartkowiak / Szymon Król zajmuje 2 miejsce w klasie po bardzo zaciętej i wyrównanej walce. Błąd popełniony na odcinku w forcie VI – zatrzymanie się na drzewie i dość długie wygrzebywanie się z grząskiej trawy nie pozwoliły na ukończenie III eliminacji Pucharu Polski na najwyższym stopniu podium. Mimo to tak jak było obiecane przed rajdem – jazda była bezkompromisowa, a nawet w niektórych miejscach „lusterka były urywane”. Załoga w tym składzie jechała poraz drugi i tak jak poprzednio wylosowała 1 numer startowy, który przyczynił się ze względu na warunki drogowe na odcinkach w Forcie VI do popełnienia błędu i utraty kilkudziesięciu cennych sekund. II miejsce w zawodach na tak wysokim poziomie i z bardzo utytułowanymi załogami to wielki sukces. Współpraca kierowca – pilot układała się znakomicie. 2 miejsce w klasie
III Runda „Złotej Kierownicy Toru Poznań”(26.02.2005)- Po niezbyt dobrej jeździe i drugim miejscu w II Rundzie ZK tym razem też nie obyło się bez kłopotów. Na 2 OSie między koło a nadkole dostał się potężny kawał lodu i zablokował kierownicę. Na szczęście Mateusz postanowił jechać dalej swoim tempem i wykręcając znakomity czas na ostatnim odcinku specjalnym wygrał III rundę o niespełna sekundę. Zimowe opony zakupione kilka dni wcześniej pozwoliły na w miarę wyrównaną walkę w czołówce klasy 1 miejsce w klasie
II Runda „Złotej Kierownicy Toru Poznań” (19.02.2005)- Zawody pełne błędów, zły zestaw opon (letnie) nie pozwalał Mateuszowi na rozwinięcie skrzydeł. Jednak tak czy inaczej kilka szkolnych błędów spowodowało zajęcie 2 miejsca w klasie, które po zaprezentowanej jeździe i tak jest zaskakująco wysokie 2 miejsce w klasie |
Dodaj komentarz